S11+Rozhovor Smajdalf- By Dallasan

10.02.2012 22:55

 

Ahoj,

Připravil jsem pro vás nový článek ve kterém se dozvíte novinky ze světa 11. V tomto článku se dozvíte, jak si na tom kdo stojí a připravil jsem také rozhovor s prvním hráčem Smajdalfem.

Svět 11 je nejnovější český server, na kterém je zaregistrováno přes 76 tisíc hráčů a byl spuštěn 23.12.2011 v 16:00. Serveru vládne cech Edo Tensei, kterému šéfuje hráč Smajdalf. Edo Tensei mají věhlas 3607 a mají zdoláno 14 z 50 podzemí. Druhý cech se jmenuje Mignom Dragons a jeho vůdcem je hráč Propiska, za dobu co běží server 11 získali věhlas 3090 a zdolali 13 podzemí. Na bronzové příčce se umístil cech Mario VIP CLUB s vůdcem Mario777 a věhlasem 2828, tento cech zvládl zdolat 12 podzemí. A další cech, který je v dosahu pomyslného stupně vítězů je cech Konoha s věhlasem 2512 a 11 zdolanými cechovými podzemími. Další cechy v pořadí jsou Bandits, mopr3, Homo Ludens, Left4Dead, přátelé kulatého stolu a ČaD.

Co se týká dění v Síni slávy v oddělení hráčů, tak tam vede hráč smajdalf s věhlasem 26073 a úrovní 151 (průzkumník) z Edo Tensei, stříbro by získal hráč masaker1 s věhlasem 25944 a úrovní 154 (průzkumník) z Edo Tensei a třerí místo by obsadil Pepinho999 s věhlasem 25929 s levlem 156 (průzkumník) také z Edo Tensei. Další hráči jsou Smysl, hokupe, unreal, Wyverna, Nekroskop, prototyp a desítku uzavírá Sarutobi.

Nyní již zmiňovaný rozhovor s top hráčem smajdalfem, který byl tak hodný a nechal se vyspovídat.

Rozhovor:

Dallasan: Představil by jsi se prosím?

Smajdalf:  Ahoj,jmenuji se Radek, je mi skoro 18 let. Rád hraju fotbal,hokej a pochopitelně S&F.

Dallasan:  Jak jsi, se dostal ke hře Shakes and Fidget?

Smajdalf: Minulý rok v září,když jsme měli hodinu programování,spolužák to zapl a hned jsem to okoukal. :-)

Dallasan:  Co tě na této hře baví a co tě na ní naopak štve?

Smajdalf: Nejvíc? Tak nejvíc mě asi baví ty lidi,se kterýma jsem v cechu,ať už na jakémkoliv serveru a to,jak společnými silami dobýváme cechovní podzemí. Co mě štve? Asi jen ty dětinské narážky ostatních hráčů.

Dallasan:  Na světě 11 jsi v Síni slávy první, jaké to je?

Smajdalf: Tak je to normální,nezáleží na tom,jestli jsem 5. nebo 1., jen se zvyšuje počet útoků a lanaření od ostatních hráčů.Chci podotknout, že na 1. místě jsem díky hráči hokupe,měl sundanou zbraň a mě to tak dostalo ze 2. místa na 1., takže se nechci chlubit cizím peřím. :-)

Dallasan:  Také, jsi vůdce cechu Edo Tensei, který je také na prvním místě jako ty. Prozraď nám něco o tomto cechu?

Smajdalf: Tak já na s11 šel za účelem založit cech, který na tom bude dobře. Postupně se ozvali hráči známých tváří, že se chtějí přidat, tak cech se založil, neměl konkurenci a tak už to některé hráče unavovalo,být v nesmrtelném cechu a tak,ač neradi byli donuceni odejít a konkurovat nám.Ani nevím,jak jsem přišel na název,myslím,že je to něco z Naruta a radil mi to spolužák .

Dallasan:  Hraješ ještě na jiných serverech, kromě jedenáctky ještě hraješ?

Smajdalf: Hraju aktivně na s9, kde se ještě zuby nehty držím v top 10 a jinak potom s1 v Kanadě a Indii s kamarády jen pro zábavu.

Dallasan:  Proč jsi, si zvolil přezdívku smajdalf?

Smajdalf: No :D , začínal s9 a já přemýšlel na přezdívce,prostě jsem se nemohl rozhodnout, shodou okolností jsem se právě díval na Pár pařmenů, tak proto šmajdalf :D

Dallasan:  Kolik času denně trávíš u hry Shakes and Fidget?

Smajdalf: No, na pc jsem denně tak 7 hodin,ale na S&F jsem téměř v kuse,když nejsem na pc, furt mám po ruce mobil a hraju přes Android app. :-)

Dallasan:  Kolik utratíš peněz za houbičky?

Hoodně intimní oztázka, je to v řádu tisíc korun měsíčně,abych byl přesnější, na s9 bylo koupeno 16000 hub a na s11 ZATÍM 9000 hub.

Dallasan:  Kam by, jsi se chtěl dostat s tvou postavou na S11?

Smajdalf: Tak jako každý hráč, co začne houbařit, co nejvýše,udolat konečně toho zmetka Belzebosse,jelikož se mi to zatím nepodařilo.

Dallasan:  Jak by jsi nakonec zhodnotil tento web?

Smajdalf: Web je zajímavý, pro "začátečníky" , kteří s hrou právě začínají jenom vřele doporučuji - Prolezte celej web a hned budete o něco zkušenější. https://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gifTakový web o hře se zdaleka nikde nenajde.Doufám, že popularita webu poroste a web bude hodně,ale hodně známej. Smekám...

Děkuji za rozhovor, Radek

 

Doufám, že se vám můj článek líbil a prosím zhodnoťte ho komentářem pod článkem! :) Dallasan

Anketa

Líbil se vám tento čllánek?

Ano (29)
83%

Ne (6)
17%

Celkový počet hlasů: 35

Zhodnoť článek zde:

Datum: 24.02.2012

Vložil: Boston

Titulek: Super

Paráda nemám co dodat

Datum: 11.02.2012

Vložil: simposertu

Titulek: Jen tak dál :)

Konoha 4ever :D

Datum: 11.02.2012

Vložil: Elfika

Titulek: Rozhovor

Moc se mi líbí rozhovor. Právě bych se chtěla zeptat kdy by jsi udělal další ? Ocenila bych třeba rozhovor nějakého cechu :) Je to vážně dobré ;) Myslím že se ti to povedlo až moc :D Doufám že co nejdřív uděláš další rozhovor.
S pozdravem Elfika

Datum: 12.02.2012

Vložil: Dallasan

Titulek: Re: Rozhovor

Udělal jsem :))

Datum: 19.02.2012

Vložil: Elfika

Titulek: Re: Re: Rozhovor

Já si na web dám reklamu na tvůj web můžu ? :D

Datum: 11.02.2012

Vložil: tata406

Titulek: Dobře ty :D

Takový to blog není skoro k vidění ;)

Datum: 11.02.2012

Vložil: Bambino

Titulek: jj

JJ povedl se ti :)

Datum: 11.02.2012

Vložil: milanko

Titulek: pekne

pekny veb kámo

Datum: 11.02.2012

Vložil: Zlobiva

Titulek: Pěkný:))

Dallasan udělal jsi dobrej web a se smajdalfem to bylo taky zajímavé je ot pěkné :))

Datum: 10.02.2012

Vložil: Rudy

Titulek: Pekny

Ahoj, chtěl bych pochválit tento článek, ale i celý web..
Je to opravdu třída ;)

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek