Mé sdělení

11.02.2012 20:41

 

Ahoj,

V tomto článku se dozvíte něco o tomto webu, proč jsem ho založil, jaké mám plány do budoucna a k čemu bude web sloužit.

Možná vás napadla otázka, proč jsem se rozhodl vytvořit tento web? Pokud ano, tak mám na ni jasnou odpověď. Když si na Googlu zadáte téma Shakes and Fidget, tak vám vyjede spousta odkazů na různé blogy ať už cechů nebo jen webů, které se zajímají o SFgame, ale na každém je něco jiného a nikde jsem nenašel pořádný web, kde by byli tyto důležité informace pohromadě. Chtěl jsem tedy pro to něco udělat. Založil jsem tento web, proto aby tam byli všechny důležité informace. Sehnat informace z oficiálního fóra a jak někteří říkají udělat kontrol C a pak kontrol V udělá každá cvičená opice. Po té co jsem na web nahrál všechny informace, které jsem usoudil za vhodné  byl zveřejněn na českém foru a na sociální síti Facebook a k tomu jsem rozeslal zprávy na serverech, kde hraju. První hodnocení webu, vámi čtenáři bylo nad moje očekávání, byli velmi kladné. Problém nastal za dva dny, kdy se na web nahrnula kritika od některých zkušených hráčů. Ptal jsem se co jim na tom vadí, odpovědi byli typu: Je to jen další fan web, který je zkopčený z fora a nemá budoucnost. Toto mě dost zarazilo a uvědomil jsem si velkou chybu, kterou jsem na začátku udělal, web nemá čím zaujmout. Dovolím si zde zmínit SFTools, který se proslavil tím, že jsou na něm aktuální informace ze všech světů, ale můj web neměl čím zaujmout, protože všechny informace byli na foru a komiks najdete taky. Takže nastala doba, kdy jsem přemýšlel co s webem. Začala opouštět víra na to, že web k něčemu bude a do toho došli další zprávy od vysoko postavených hráčů, že ten můj web je blbost.Napsal, jsem tedy slOnovi, jestli by mě neřekl názor na můj web. Názor byl překvapivě kladný, v podstatě tímto mě dodal kuráž s tím něco dělat. Tímto se dostávám k tomu, k čemu bude web sloužit. Na web, jsem napsal recenzi na Shakes and Fidget na Android, to mělo dobré ohlasy, potom jsem napsal docela nezdařený článek o mountech a včera přibyl rozbor světa 11 s rozhovorem s prvním hráčem šmajdalfem a musím říct, že ten měl velký úspěch. Tento web bude tedy sloužit něco jako informátor ze světa SFgame v Česku. Budou tam rozhovory, křížovky, soutěže o houby, reporty ze světů a další užitečné články jak lépe hrát tuto hru, to vše budu psát já, ale po konzultaci s několika zkušenými hráči, kteří se drží nahoře. Nerad to přirovnávám k velice zdařenému časopisu Houbičkář, ale tam byli také rozhovory a další články.

Do budoucna připravuju soutěž o houby, ale je to docela složité vyjednat houby. Rozbor světa 5 a rozbor světa 2, podobně jako byl udělán rozbor světa 11 vždy s rozhovorem. Od 18.2.2012 bude zahájena akce, kterou jsem nazval Komixománie. (:D) Bude se jednat o to, že každý den od toho 18 února bude na web přidán jeden komix v češtině. Začnu je přidávat od čísla 59, protože předešlých 58 je už zveřejněno. Jinak v této době probíhají jednání na docela zajímavé věci, ohledně tohoto webu, ale nechte se překvapit.

Doufám, že tím to vyjádřením jsem vám aspoň trochu dokázal, že tento web myslím vážně. Budu v tom pokračovat, protože mě to baví. Tento web, dělám jen kvůli vám!

Díky za přečtení, Dallasan