Rozhovor MR.POP- By Dallasan

27.03.2012 21:24

Dobrý den připravil jsem dnes rozhovor s hráčem MR.POP, přeji pěkné počtení :)

Prosím na začátek nám něco o sobě řekni, kdo jsi v reálu a kdo tě přivedl k této hře? :)

Ahojte, tak na fóre sa volám Mr. Pop a väčšina ľudí ma tam poznáte ako „mongoloida“, ale som celkom normálny chlapec J. Moje meno na serveri 4 je Uber galaxy warrior. Mám 13 rokov a študujem na osemročnom gymnáziu zamerané na programovanie v Košiciciach. K hre ma doviedol môj mladší brat (na serveri 4 sa volá 00KRAKEN00), ale on to bohužiaľ už nehrá.

 

Řekl jsi, že hraješ na světě 4, na kterém máš slušný lv 190, jsou nějaké speciální přípravy na dvoustou úroveň, například větší spotřeba hub? A také bych se tě chtěl zeptat jak se těšíš na lv s dvoujkou a dvěma nulami…

Na úroveň 200 sa snažím získať čo najviac ohlasu (věhlas) aby som sa posunul vyššie v sieni slávy. Taktiež sa snažím dávať v úlohách odmenu hlavne na xp a denne pijem toľko piv, koľko sa dá. Väčšiu spotrebu húb neplánujem, pretože nechcem podporovať Nemcov, ako flákaju túto hru. Na tento level sa celkom teším, lebo som rád, že za tích 10 mesiacov čo to hrám som už niečo také dosiahol, čo sa už mnoho hráčom nepodarilo.

 

Jak jsi řekl, tak každý den navštěvuješ forum CZ  (forum.sfgame.cz) a jsi tam hodně aktivní na chatu, který se nachází v dolní části. K čemu ještě využíváš toto forum?

Na tomto fóre sa nachádzajú mnoho užitočných informácií, ktoré mi v tejto hre pomohli. Taktiež sú tam (väčšina) super ľudia, ktorých keď sa na niečo opýtam, tak vždy mi pomôžu. Taktiež sa tam dá v chate dobre pokecať. Samozrejme sa aj ja snažím pomáhať iným hráčom, ako viem.

 

Když jsme u doplňkových „webů“, tak by mě zajímalo jestli využíváš/zneužíváš výhody SFTools (sfgame.funside.cz) a jak je často navštěvuješ…

Sfgame Tools je super web, využívam ho asi 2-3 krát týždenne. Je tam super stránka, kde si môžem vyhľadať, že ktoré itemy v albume ešte nemám a mená hráčov, ktoré ich majú. Za to by som chcel autora pochváliť.

 

Také bych se rád od tebe dozvěděl kolik času strávíš klikáním u této hry?

2-3 hodiny, niekedy aj viac, keď ma niečo zaujme na fóre.

 

Za dobu co hraješ, což je přibližně deset měsíců, koupil jsi si někdy houby? Pokud, ano tak kolik a na co je nejvíce užiješ?

Hubáril som, minul som asi 70€, ktoré dodnes ľutujem, pretožeje jasné, že niekedy túto hru prestanem hrať. Najviac som ich asi využil v úlohách a peklikávaním v obchode.

 

 

Zamlouvá se ti nový update, který byl přidán nedávno? Jak jsi daleko s tajemnou toaletou…

Tento update je super. Aj keď sú tam chyby, ale môžem získať nové epiky takmer zadarmo. Zajtra už budem môcť spláchnúť záchod.

 

Pokud by jsi měl tu moc a mohl to udělat, tak co by jsi změnil na hře, nebo je podle tebe, tak dobře vytvořena, že nepotřebuje vylepšovat?

Určite by som sa posnažil znížiť lagy na všetkých serveroch. Niekedy sá ani nedá hrať. Určite na tejto hre treba ešte veľa veci vylepšiť.

 

Další otázka bude směřovat na to kolik jsi si stihl najít přátel, a také by nebylo od věci se zeptat na to jestli jste měli například sraz, nebo jsi potkal někoho koho jsi poznal na SaF?

Mám veľa priateľov v cechu, ktorý ma držia pri hre. Pri klikaní v hospode tam je vždy sranda a bez nich by to bola nuda. Zraz sme nemali žiaden, prerože ja bývam v Košiciach a iný niekde napríklad v Prahe..

 

Jaké jsou tvé plány do budoucna a plánuješ začít hrát na nějakém jiném serveru, třeba i serveru z jiné země?

Na s4 mi to úplne stačí, pretože sa potrebujem veľa učiť a niekedy nestíham. Keby som mal začať hrať aj niekde inde, tak určite by to bol server 13 CZ (ktorý ešte nieje) alebo server 1 DE.

 

Co se ti na hře líbí a dokáže tě potěšit a co naopak naštvat a co se ti nelíbí?

V hre sa mi páči hlavne ten komiks a popisy epik zbraní. Zamozrejme sa mi páči ako aj ostatným jej jednoduchosť. V hre sa mi nepáči nič J.

 

Nakonec bych tě poprosil o krátké zhodnocení mého webu, změnil by jsi na něm něco?

Je to dobrý web, kde si môžem prečítať rozhovory ostatných hráčov a taktiež zistiť aj užitočné informácie ako aj na  fóre. Nepáči sa mi len to, že tam sú všade reklamy na webnode, ale to Dallason bohužiaľ nemôže zmeniť.

 

Chcel by som vás ešte poprosiť, aby ste si pozreli môj kanál na youtube: https://www.youtube.com/user/MrPopSFgame?feature=mhee

 

Ďakujem vám za pozornosť a váš čas.

 

Diskusní téma: Rozhovor MR.POP- By Dallasan

Datum: 07.06.2012

Vložil: xsar

Titulek: dopis

najakym si svete dallasa

Přidat nový příspěvek