Rozhovor s Derkys- By Dallasan

21.02.2012 18:39

 

Dallasan: Myslím, že tě už nějací hráči znají, ale i tak se nám prosím představ…
Derkys: No,moje přezdívka je derkys a jsem hráč ze serveru 5.

Avatar hráče Derkys

Dallasan: Jak jsi se dozvěděl o hře Shakes and Fidget, poradili ti to přátelé?
Derkys: Ano,znám ji od přátel.Nejdřív jsme jí vůbec nechtěl hrát ale nakonec mně překacali.


Dallasan: Proč jsi si zvolil právě přezdívku derkys? Je to něco významného pro tebe a proto ta přezdívka?
Derkys: Ani ne,přezdívka nemá žádný vyznám,prostě jsem si jí vymyslel.Původně jsem jí použivám v jiné hře a od té doby až do dnes 


Dallasan: Hraješ v podstatě, už jen na světě 5 právě za nick derkys , jsi tam na 162 pozici, to je slušné na tak rozjetém serveru, řekni nám prosím něco o této postavě…
Derkys: Moje postava má hodně dlouhý příběh ale zkusím to nějak zkrátit.Začal jsem tam v době když tam byl největší levl 100.Bylo to na vánoce 2010.
Prostřídal jsme v té době opravdu mnoho cechů.V květnu roku 2011 jsem přestal hrát.11.zaří 2011 jsme znovu začal hrát a dařilo se mi jako nikdy předtím.
První cech v kterém jsem byl znovu po aktivním hraním je Rytíři šišatého stolu.Pak jsem šel do Conspiracy. Následující cech byl Bohové Smrti.
Tam jsem pochopil že tam je pár přetvařujících lidí...Nechce se mi o tom mluvit.A pak jsem šel do Czech Lords.Tam jsem konečně našel dobrou partu.

 


Dallasan: Ve svém cechu Czech Lords jsi spokojený s kolektivem a dalšíma věcmi? 
Derkys: Ano je to super cech, zjistil jsem že právě tam je dobrá parta. Rychle jsme se spřátelili a je z nás dobrá parta.Rozhodně doporučuji všem :-)


Dallasan: Kolik hodin věnuješ klikání na odkazu sfgame.cz?
Derkys: Věř,že hodně ale mám i jiné záliby.Do nich třeba patří hraní na Klavír.

 

Dallasan: Jakou používáš variantu pro kupování houbiček?

Derkys: Paysafecard, nejlepší způsob platby.


Dallasan: Co tě na této hře baví a co naopak štve, popřípadě kdo?

 

Derkys: Kdo mně štve?Myslím že bych to jsem nemněl psát i když po tom co mi udělal tak si to zaslouží ale tak dobrá.Jmenuje se Kinopami.Dále je tady další věc
a to jedna drzá věc od hráče mario ppp.Vůdci cechu Latenští Gladiatoři namluvil to že jsme ho pomlouvali a že to má vyfocený.To byla samozřejmně lež jelikož Latenští Gladiátoři byli v té době spřátelený cech.Další věc co mně štvě že je u nás zvěd od dreamer 4 FUN.Bavili jsme se o dvou hráčích který chtěli k nám a najednou ve stejnou chvíly byly pozvaní u Dreamers.A to už se stalo mnohokrát.A další takovéhle věci se nám pořád dějou...

 

Dallasan: Jaký je tvůj největší úspěch ve světě SFgame?
Derkys: Hm,ani nevím.Být v top 200?Asi největší byl vstup do Czech Lords.


Dallasan: Jaké jsou tvé plány na světě 5?
Derkys: Rozhodně bych chtěl do top 100.A věř mi,podaří se mi to protože jsem levl 174 a normálně porážim 200.


Dallasan: Plánuješ také zkusit nové servery? Protože na S5 jsi ukázal, že hrát už umíš….
Derkys: Oh,zkoušel jsem to.Dokonce jsem se na chvíli prosadil na s10 do top 20 ale to je dávno.Zjistil jsem že na s5 jsou dobrý lidi s kterejma chci i pokecat což na s10 moc nejsou.
To je můj názor,každý má jiný 


Dallasan: Dokázal by jsi na závěr zhodnotit můj web? 
Derkys: Rozhodně skvělej! Máš tam dobrý informace i dobře zpracované. Dávám ti 100 ze 100 bodů. 


Dallasan: Děkuji ti za rozhovor a hodně štěstí v dalším hraní!

Derkys: Díky 

Anketa

Tvé hodnocení:

1 (22)
88%

2 (3)
12%

Celkový počet hlasů: 25

Diskusní téma: Rozhovor s Derkys- By Dallasan

Datum: 21.02.2012

Vložil: Vlčice

Titulek: ...

Lepší rozhovor,než s hokupe ;) Za tenhle si pochvalu zasloužíš :))

Datum: 21.02.2012

Vložil: StrebysX

Titulek: Otázka

Používáš houbičky ? stojí to za to ?

Přidat nový příspěvek