Rozhovor s hráčem Barbar- By Dallasan

22.02.2012 17:37

 

Dobrý den, dnes jsem si připravil rozhovor s hráčem Barbar/Fello. Přeji pěkné počtení :)

Dallasan: Shakes and Fidget hraješ na světech 4 a 11, prozraď nám něco o sobě…

Barbar: Nejsem moc velký houbičkách, ale hraju rád Shakes and Fidget :) (Iprovizace :D)

 


​Dallasan: Jak vznikli přezdívka fello za kterou hraješ na světě 11 a proč jsi na světě 4 zvolil nick Barbar?
Barbar: Fello vzniklo tuze náhodou s mí fantazie a tento nick používám i v jiných hrách.
A jméno barbar jsem vybral protože je to bojovník s řecko-perských válek a je slavný svou udatností a mrštností


​Dallasan: Pod přezdívkou Barbar vystupuješ také na forum Shakes and Fidget, kolik tam trávíš času a na co ho nejvíce využíváš?
Barbar: Takže trávím tam času asi 1-2 hodiny a tento čas využívám na rady ostatním hráčům vychytávky a podobně.


​Dallasan: Prosím něco nám prozraď o cechách ze světa 4 a světa 11, na kterých hraješ…
Barbar: Tak na světě 4 jsem začínal jako velitel cechu potom co už lidi v cechu moc nehráli jsem se rozhodl opustit cech a přejít do Super Natural bylo to pro mě pocta když s malího cechu budete do velkýho narazil jsem na super partu lidí mám sněma dobrý zážitky,ale velitel byl naštvanej že chodíme na výpomoce tak prvně opustili cech pár dobrých lidi a tak to šlo až s 15 místa jsme klesly na 30 místo tak jsem se rozhod opustit cech jako ostatní hráči a šel jsem do Rocky Balboa kde jsem až do dnes je to super parta lidi a jsou tam hráči s bývalého cechu a dobrej velitel Batkus
A na s11 jsem nově takže jak začal server šel jsem do Edo Tensei který jsem do teď a je tam prima hráčů aktivních a samí top


​Dallasan: Kolik utratíš za houbičky a kolik prosedíš denně času u této hry?
Barbar: Tak kolik utracím hub to bez komentáře ale nejsem extra houbičkář a sedím tak denně u této hry kolem 2-4 hodin jak kdy.

 


​Dallasan: Za tu dobu co hraješ musíš už pár srandovních příhod, řekni nám nějakou…
Barbar: Tak určitě jo docela mě pobavili lidi co chcou můj učet a tokoví ale hodně zábavy je u nás v cechu https://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif


​Dallasan: Jaké jsou tvé další plány ve hře, případně budeš chtít začít hrát i na světě 12 pokud bude?
Barbar: Tak moje plány co chci dosáhnout být v dobré partě udělat na s4 level 200 a na s11 být v Edo Tensei na furt.


​Dallasan: Co by, jsi řekl na můj web? Je to pro tebe blbost a ztráta času nebo se ti líbí?
Barbar: Tak je to dobrý web plných rad a komiksů dobrý pro začátečníky dávám 100%

Zhodnoť zde:

Datum: 23.02.2012

Vložil: barbarbar

Titulek: ahoj

Díky žabičko :)

Datum: 23.02.2012

Vložil: Žabička

Titulek: ahoj

Držím palce Barbarbare a přeju ti ještě hodně nalétaných kilometrů na grifinovi.

Datum: 23.02.2012

Vložil: kifri

Titulek: !!!!

Nechte Barbara na pokoji !!!!

Datum: 23.02.2012

Vložil: Vall

Titulek: .

Zná tady někdo pravidla ?
Kupování postav je zakázané...

Datum: 22.02.2012

Vložil: barbarbar

Titulek: ahoj

.....:: fello není moje postava ale s poradou jsem měl vědět to napsat takže mě nemusíš urážet a honziku: nemám žádnou postavu na s2

Datum: 22.02.2012

Vložil: ......

Titulek: jasně

fello není tvoje postava..tu sis koupil sám si to psal na fb..
důkaz: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=333475983363048&set=o.134203646619769&type=1&theater
( KOMENTÁŘE )
trápáku

Datum: 22.02.2012

Vložil: Honzik

Titulek: svět

Ahoj nemáš naké účty na světě 2?

Přidat nový příspěvek