Rozhovor s hráčem hamplik- By Dallasan

25.02.2012 20:17

 

 

Dobrý večer, dnes jsem si pro vás připravil rozhovor z hráčem Hamplik možná ho znáte z fora. Přeji pěkné počtení. Text je upraven na žádost některých čtenářů.

 

Dallasan: Takže, na začátek rozhovoru bych tě poprosil, aby jsi se nám představil a prozradil nám kdo tě přitáhl k této hře?

 

Hamplik: Ahoj, zdravím všechny hráče SaF, hraji na S4, S9 a S11 pod nickem Hamplik. Ke hře jsem se dostal přes odkaz na youtube.

 

Dallasan: Na S4? To už musíš být pořádná doba, viď?

 

Hamplik: Ano, to je. Hraji tam od 24.10.2010 až doteď.

 

Dallasan: Kolik za den strávíš času u této hry, například když jsi rozjížděl novou postavu hrával jsi i v noci?

 

Hamplik: U hry strávím většinou denně 2-3 hodiny. Právě, že když já rozjížděl postavu, jsem se tomu skoro vůbec nevěnoval, první měsíc hraní jsem hrál bez zvířete a bez cechu.

 

Dallasan: Jak by se podle tebe mělo hrát na začátku, popřípadě nám řekni, jestli máš nějaké „finty“ jak být lepší…

 

Hamplik: Žádné neprozradím, protože každý má jinou taktiku, jak hrát.

 

Dallasan: Jestli si kupuješ houbičky, tak by mě zajímalo kolik to toho vrážíš peněz a jakou formou si je kupuješ, popřípadě jestli se zapojuješ na foru nějakých soutěží o houbičky…

 

 

Hamplik: Žádné houby si nekupuji, to už  si radši  koupím krabku cigaret, než abych podporoval Němce. Ne, ještě jsem se nikdy do žádné soutěže na fóru nezapojil.

 

Dallasan: Co tě baví na hře Shakes and Fidget a co tě dokáže naštvat ve hře?

 

Hamplik: Hra už mě delší dobu nebaví, hraji to už spíš jen kvůli těm lidem, co jsem tam poznal, ale vždy se mi na hře líbila její jednoduchost a že není vůbec náročná.  Vždy mě naštve, když nedám o pár HP příšeru v podzemí.

 

Dallasan: Jaký je tvůj největší úspěch a prozraď nám prosím nějakou zajímavou příhodu co se ti za dobu co SFgame hraješ stala…

 

Hamplik: Největší úspěch je to, že jsem u té hry vydržel až do dnes. J Na žádnou zajímavou příhodu si nepamatuji..bohužel.

 

Dallasan: Nakonec bych tě tradičně poprosil o pár slov k mému webu a děkuji ti, že jsi si udělal čas na tento rozhovor ;)….

 

Hamplik: Je to super web, kde se hráči mohou dozvědět spoustu novinek z dění SaF. Rozhodně všem doporučuji, aby ho nepřestali číst. 

Diskusní téma: Rozhovor s hráčem hamplik- By Dallasan

Datum: 24.03.2012

Vložil: ahoj

Titulek: ahoj

cau mohl by jsi udelat clanek s cechem Bandits? díky

Datum: 26.02.2012

Vložil: simposertu

Titulek: :)

Nic moc jsem se o hamplikovi nedozvěděl...

Datum: 03.03.2012

Vložil: Elfika

Titulek: Re: :)

Tak skus udělat ty rozhovor .... Uvidíme kdo to umí líp!

Datum: 25.02.2012

Vložil: Hamplik

Titulek: xxx

To byl jen příklad, s tou krabkou cigaret.

Datum: 25.02.2012

Vložil: MystiQ

Titulek: :D

To bych radši koupil houby, než kupovat něco, co zabíjí :o)
Jinak nic moc rozhovor :/

Datum: 25.02.2012

Vložil: Nitrous

Titulek: Re: :D

Aj tak jedneho dna zomres a je jedno ci fajcis alebo nie.
Kolko vela veci zabija a pouzivas/jes/pijes ich kazdy den.
Vo vsetkom mas svinstvo.
Rozhovor v pohode :)

Datum: 25.02.2012

Vložil: Dallasan

Titulek: Re: :D

Co se ti nelíbilo, rád se polepším ;)

Přidat nový příspěvek

Anketa

Líbí se vám článek?

Ano (14)
88%

Ne (2)
13%

Celkový počet hlasů: 16