Rozhovor s hráčem hokupe- By Dallsan

20.02.2012 19:32

 

 

Dobrý podvečer dneska jsem si pro vás připravil rozhovor s jedním s nějlepším hráčů co hrají na světě 9,10 a 11. Dokonce na světě 11 je na prvním místě s věhlasem 30200 a s úrovní 172. Doufám, že se vám tento článek bude líbit, protože jsem si na něm nechal docela záležet. Budu se snažit přinášet nové a nové články, rozhovory a hry. Už třetí den běží projekt Komixománie.

 

Dallsan: Prosím představ se nám na začátek?

HokupeHokupe to je vlastně zkratka mého jména a mých dvojčat od nejmladšího Honza Kuba Pepa

Dallsan: Jak jsi se dostal k této zajímavé hře s motivem WoW?
HokupeVlastně mě naverbovali oni a začal jsem s nimi hrát na s.3 a pak se přes léto odmlčel a pak na podzim začal hrát postupně s.10 a s.11
 

 

Dallsan: Kolik obětuješ této hře času?
HokupeČasu to spotřebuje opravdu fůru
 

 

Dallsan: Co tě baví na této hře?
HokupeHlavně někdy si dobře pokecat  a  ctižádost hráčů překonávat jeden druhého.
 

 

Dallsan: Kolik dáš za houbičky?
HokupeNení to málo, ale přesný počet si nechám pro sebe.
 

Dallsan: Hraješ na světě 9,10 a 11. Řekni nám něco o tvém cechu na S9 popřípadě o postavě?
HokupeHraji za kouzelníka , dáš ránu a žádná zdržovačka. Chtěl jsem si zkusit vést cech, ale prožil jsem plno zklamání,že jsem si řek ,že již žádný nepovedu
 

 

Dallsan: Pro změnu nám prozraď neco o postavách a cechách na světech 10 a 11?
HokupeCech s 10 , abych pravdu řek tak to bylo něco .což by dalo na celý rozhovor. Příště. S.11 po počátečních šarvátkách , kdy několik členů odešlo a vrátilo se jejiž stabilizován. A hlavně jsem si chtěl zkusit novou postavu.
 

 

Dallsan: Co a kdo tě na hře štve?
HokupeNejvíc je o poště,která je plná  urážek  od anonymní hráčů.Kteří si nejspíš řeší komplex neúspěchu a méněcennosti.
 

Dallsan: Jaké máš další plány?
HokupeZkusit si zahrát za poslední typ postavy,

 

Dallsan: Co by jsi řekl na můj web?
HokupeJe dobrej a fandím takovým to hráčům.

 

Dallasan: Díký za tvůj čas!

HokupeDíky

 

Anketa

Líbí se vám tento rozhovor s Hokupem?

Ano (51)
89%

Ne (6)
11%

Celkový počet hlasů: 57

Vyjádři se k rozhovoru, prosím zde:

Datum: 21.02.2012

Vložil: Vlčice

Titulek: ...

Musím teda říct,že tenhle rozhovor mě dost zklamal... Hrozně strohej... Přiznám se,že mě vůbec nebavil. Fakt sis na něm dal tak moc záležet?
Jinak doporučuji komunikovat s daným člověkem přes ICQ/skype/FB chat,je to rychlejší,poznáš skutečně ty hráče,můžeš o nich napsat,jak na tebe působili... A obvykle zabrousíte do zajímavých témat... Moje zkušenost ;)

Datum: 21.02.2012

Vložil: lolík

Titulek: omg

co fakt?

Datum: 21.02.2012

Vložil: hokupe

Titulek:

BTW : Stojí ma táto hra mesíčně 5000 kč.

Datum: 21.02.2012

Vložil: MystiQ

Titulek: Re: Kč

OMG

Datum: 23.02.2012

Vložil: Alie

Titulek: Re: Kč

5000 Kč..? Takhle masivně dotovat Němce, že se ti chce..=)) Podle mě je nej hrát jeden server (nejlíp od začátku), koupit 3600 hub v akci za 2500 Kč a to ti vydrží na hodně dlouho.. Jestli máš rodinu (teda pokud nejsi hodně v balíku:D), tak by se ty peníze daly zužitkovat mnohem líp. Můj názor..;)

Přidat nový příspěvek