Rozhovor s hráčem speed0741- By Dallasan

26.03.2012 18:06

 

Na začátek bych tě poprosil, aby jsi se nám představil kdo vlastně jsi a prozradil nám kdo tě přivedl ke hře Shakes and Fidget?

Som takmer 16- ročný študent na gymnáziu, ako moja prezývka môže napovedať, zbožňujem šprint a behanie ako také. Asi pred pol rokom som sa začal venovať parkouru a freerunningu, pretože som mal pocit, že svoje šikovné nohy trebalo nejako využiť. Medzi moje záľuby patrí okrem behu aj Xbox, na ktorom „zapařím“, keď už nohy nevládzu.

 

Řekni nám na jakých serverech hraješ? A také je takovou menší zajímavostí, že hraješ na Americkém serveru číslo 1, jaké jsou rozdíly mezi CZ a USA servery…

Hrajem na českých s1, s2 , s11 a na vyššie spomínanom s1 americkom. Ako jediný rozdiel vidím iba to, že sa mi obchod zmení namiesto polnoci až o 8:00 ráno. Žiadne špeciálne EXP, goldy, ani benefity nedostávam. Hrám, lebo som chcel okúsiť aj silu hráčov v iných krajinách.

 

Řekni nám něco o tvé postavě na světě 1, která se jmenuje Speed0741 a má 188 lv, jak se těšíš na dvoustou úroveň?

Je to moja najsilnejšia postava a vymlátili sme spolu už nejedno podzemie a pomlátili hromadu bojovníkov až kým aj moja sila nepostačila a v boji som padol. Na svoju 200 sa teším teda dosť a bude to jeden z dosiahnutých cieľov v tejto hre a oslávim to zrejme vyloženými nohami a kofolou ;)

 

Také jsi na světě 1 vůdce cechu Ultra High Frequency, prozraď nám něco o tomto cechu….

Cech vznikol myslím pár dní po založení servera, založil ho teraz už nie príliš aktívny hráč. Ja som do neho poprvé vstúpil niekde na úrovni 30 a držal som sa tam, až kým sa nerozpadol. Pred niekoľkými mesiacmi sa mi podarilo cech získať a spolu s priateľmi a spoluhráčmi som ho dotiahol až na 35. priečku, keď som ponúkol hráčov na pomoc s podzemím, odkiaľ sa už niektorí nevrátili a začali sme klesať. V blízkej dobe verím v reorganizáciu a v opätovné navrátenie svojho miesta aspoň v TOP 100.

 

 

Kolik času věnuješ této hře a kolik jsi přibližně za dobu od Července 2010, kdy jsi začal hrát utratil za houbičky?

Času venujem denne okolo 4-5 hodín a pomaličky si všetko klikám. Priznám sa, za hubičky som minul v prepočte 160kč za hovor počas bonusového víkendu, ktorý mi pridal 72 hubičiek na účet.

 

Co tě baví na této hře a také by mě zajímalo, jestli jsi zkoušel, nebo hraješ nějaké jiné internetové hry podobné Shakes and Fidget.

Baví ma tá jednoduchosť, humorné popisy a to, že je to príjemné odreagovanie sa aj po takej dlhej dobe, čo to hrám. Skúšal som zrejme všetky hry podobné Shakes and Fidget, no ani Bloodmoon, ani SoccerStar, Elfánie, Tanoth, či Katsuro nezaujali na tak dlhú dobu, ako práve SF.

 

Jak se ti zamlouvá nový update, který byl nedávno dodán do hry a jak jsi daleko s tajemnou toaletou?

Update v celku ušiel, nie tak podarený, ako album samolepiek, ale zmena príjemná a už sa teším na nejaký nový epik, ktorý dostanem. Na s1 mi chýbajú ešte 2 body many a na s2 sa môžem už zajtra tešiť spláchnutiu, tak uvidíme, či šťastie dá.

 

Když už jsme u nového update, který by měl bez pochyb zlepšit hru a hodně hráčů si ho pochvalo, tak bych se tě chtěl jestli by jsi ty něco ještě ve hře vylepšil?

S hrou som celkom spokojný a vylepšovať sa dá vždy. Nič konkrétne Ti asi nepoviem, no takéto update-y, ako je „toaleta“, album nálepiek by som bral častejšie.

 

Jak jsem se od tebe dozvěděl, tak hru hraješ už převážně kvůli přátelům, našel jsi si hodně přátel v této hře? :)

Tak to áno. Každý cech v ktorom hrám je pre mňa skvelá partia a zasmiať sa dá s nimi vždy. Jedna hráčka mi prirástla k srdcu tak veľmi, že teraz patrí medzi mne najbližšie osoby.

 

 

Chtěl bych se tě také zeptat co tě na této hře baví a co tě naopak dokáže naštvat?

Na hre niet čo kritizovať, kritizoval by som inteligenčnú „úroveň“ hráčov. Niektorí ma dokážu poriadne vytočiť a keď si hráč nevie prečítať popis postavy, alebo cechu, ze hráčov s levelom 12 neberieme, či nevie pochopiť tomu, keď po potretie poviem, že mu postavu nedám, tak to je akurát na fajnový „facepalm“.

 

Nakonec bych tě požádal k menšímu vyjádření k mému webu…

Najlepšia stránka o SF, ktorú som videl a vidno, že si si na nej dal záležať, tak držím palce, nech sa na to nevykašleš a že v rozvoji budeš ďalej pokračovať ;)

Díky za rozhovor :)

Aj ja ďakujem. :)

Diskusní téma: Rozhovor s hráčem speed0741- By Dallasan

Datum: 05.06.2018

Vložil: Alberttoido

Titulek: How To Prevent Prostate Problems And Diseases?

The men's prostate is a vital a part of a male's reproductive :. It secretes fluids that assisted in the transportation and activation of sperm. The prostate can be found just in front of the rectum, below the bladder and all around the urethra. When there is prostate problem, in most cases really miserable and inconvenient for your patient as his urinary strategy is directly affected.

The common prostate health issues are prostate infection, enlarged prostate and prostate cancer.



Prostate infection, also called prostatitis, is easily the most common prostate-related problem in men younger than 55 yrs . old. Infections from the prostate are classified into four types - acute bacterial prostatitis, chronic bacterial prostatitis, chronic abacterial prostatitis and prosttodynia.

Acute bacterial prostatitis will be the least common of most kinds of prostate infection. It is brought on by bacteria based in the large intestines or urinary tract. Patients may feel fever, chills, body aches, back pains and urination problems. This condition is treated by utilizing antibiotics or non-steroid anti-inflammatory drugs (NSAIDs) to relieve the swelling.

Chronic bacterial prostatitis is a condition of the particular defect within the gland as well as the persistence presence of bacteria inside urinary tract. It can be brought on by trauma for the urinary tract or by infections received from the rest from the body. A patient may go through testicular pain, spine pains and urination problems. Although it is uncommon, it could be treated by removal from the prostate defect as well as making use antibiotics and NSAIDs to treat the inflammation.

Non-bacterial prostatitis makes up about approximately 90% of prostatitis cases; however, researchers have not yet to establish what causes these conditions. Some researchers believe that chronic non-bacterial prostatitis occur due to unknown infectious agents while other believe that intensive exercise and high lifting may cause these infections.

Maintaining a Healthy Prostate

To prevent prostate diseases, an appropriate weight loss program is important. These are some in the things you can do and also hardwearing . prostate healthy.

1. Drink sufficient water. Proper hydration is necessary for our health and wellbeing and this will also keep your urinary track clean.

2. Some studies claim that a couple of ejaculations each week will prevent cancer of the prostate.

3. Eat pork moderately. It has been shown that consuming more than four meals of beef weekly will raise the chance of prostate diseases and cancer.

4. Maintain an effective diet with cereals, vegetable and fruits to make sure sufficient intake of nutrients necessary for prostate health.

The most critical measure to take to make certain a proper prostate is to select regular prostate health screening. If you are forty yrs . old and above, you need to select prostate examination at least a year.

Datum: 28.03.2012

Vložil: Washout

Titulek: -.-

Tento rozhovor je asi nejlepší (pro mě) Pokračuj v takových ;)

Datum: 27.03.2012

Vložil: Dylematic

Titulek: dylematic

super Hic pekny rozhovor + ten jeden čo dal ne si asi zle prečítal otázku

Datum: 26.03.2012

Vložil: Vlčice

Titulek: ...

Týjo,já koukám :) Mnohem lepší,než ty původní rozhovory... Smekám a doufám,že ti to vydrží :)

Datum: 27.03.2012

Vložil: Dallasan

Titulek: Re: ...

Díky, ale je to také tím, že človíček s kterým je rozhovor udělán byl hodně vstřícný! :)

Datum: 26.03.2012

Vložil: Ajdamixs

Titulek: Ajdamixs

Speed is best jinak super

Přidat nový příspěvek

Anketa

Četli jste celý článek a líbil se vám?

Ano (19)
95%

Ne (1)
5%

Celkový počet hlasů: 20