Rozhovor s hráčkou Propiska- By Dallasan

11.02.2012 22:10

 

Ahoj čtenáři mého webu, dnes jsem si pro vás připravil rozhovor s hráčkou Propiska, která nám o sobě něco prozradí a hlavně představí cech Mignon Dragons ze světa 11.

Dallasan: Představila by, jsi se nám prosím?

Propiska: Ahoj,takže především chci podzravit čtenáře tvého webu :) Jmenuju se Markéta,mám 16 let a hraju aktivně florbal :)

Dallasan: Jak, jsi se dostala ke hře Shakes and Fidget

Propiska: Od kluků od nás ze třídy,hráli to snad uplně všichni tak jsem to taky zkusila a nějak mě to chytlo ... Můj první server byl Server 2 hrála jsem tam měsíc,dva pak jsem měla od hry pauzu,prostě mě nebavila ... po domluvě s kamarádkou jsem to zase začala hrát a od té doby hraju furt :)

Dallasan: Na serveru 11 jsi v první desítce, co pro to děláš?

Propiska: Nejde mi ani tak o umístění moje,ale hlavně našeho cechu ... Samozřejmě potěší mě to když  se vidím na první stránce Síně slávy :)

Dallasan: Hlavní, ale je že jsi vůdkyně cechu Mignon Dragons, řekni nám něco o tom jak vznikl?

Propiska: No tak vzniklo to uplně náhodou :D Na tento server jsem šla s tím že budu chtít být aktivní hráčka a být jedna z nejlepších :D Ano byla jsem dost naivní,ale prostě jsem to chtěla zkusit ... Tak jsem se tedy zaregistrovala hned po startu serveru ... normálně hraju a hle ? Já level 10,13 goldíků a na serveru jen 6 cechů ... Tak jsem si řekla že do toho půjdu :)

Dallasan: Proč se cech jmenuje, tak jak se jmenuje?

Propiska: Heh,tak to si mě celkem dostal ... sama nevím :D chtěla jsem aby to byl originální název,který na jiných serverech není ... snad se mi to povedlo ... dost mi k tomu pomohla Francouština ... jelikož v překladu to znamená (teda mělo by podle Google :D ) Rozkošní Draci ... :) Mě se to zdálo fajn :)

Dallasan: Jaké plány do budoucna s cechem plánujete?

Propiska: Udržet si tu pohodovou atmosféru,která u nás v cechu panuje ... Mě jde hlavně o to mít pohodový cech bez hádek ... Umístění je jen třešnička na dortu,ale samozřejmě potěší být jedni z nejlepších,což bychom nebyli nebýt skvělých členů cechu :)

Dallasan: Jak by jsi zhodnotila můj web?

Propiska: První dojem dobrý,druhý ještě lepší https://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif Pracuj na něm,určitě tě nějak podpořím,moc se mi líbí.  

Dallasan: Díky :)

Propiska: Děkuju za rozhovor,ahojda ...

Anketa

Ohodnoť rozhovor, jako ve škole

1 (36)
73%

2 (4)
8%

3 (2)
4%

4 (1)
2%

5 (6)
12%

Celkový počet hlasů: 49

Vyjádři se k článku :)

Datum: 07.03.2012

Vložil: smajdalf

Titulek: :D

je ti jedno, kolikátí a kolikátá budeš?? Proč potom po serveru brečíš, že ti někdo odešel z cechu a vyhrožuješ tím, že skončíš, aby tě někdo litoval? :DD Směšný....

Datum: 15.02.2012

Vložil: MystiQ

Titulek: Hmm

Já jsem ji teda v "první desítce" nikdy neviděl :)

Datum: 18.02.2012

Vložil: Dallasan

Titulek: Re: Hmm

Když ji nemáš rád, tak ji tam prostě neuvidíš! :( Byla tam na 5. Místě ;) už neni :))

Datum: 04.03.2012

Vložil: MystiQ

Titulek: Re: Re: Hmm

Když začal server ? :D
Nikde jsem nepsal že jí nemám rád..( Ale máš pravdu )

Datum: 12.02.2012

Vložil: alunaf

Titulek: .....

Tý jo,Dallasane ty rozhovory mě uchvátili!
Tenhle web jsem našel dneska a to náhodou.
Moc tě chválím!Máš to tu suproví!... :)
.a

Datum: 12.02.2012

Vložil: raptor

Titulek: gj Dallasan

načo je tu priestor na diskusiu, keď to potom mažeš ?

Datum: 12.02.2012

Vložil: Dallasan

Titulek: Re: gj Dallasan

Smazal jsem jen jeden komet, protože jste se hádali mám právo se starat o forum, které je na mojem webu!

Datum: 12.02.2012

Vložil: raptor

Titulek: Re: Re: gj Dallasan

nj, to mas =) len je to potom trochu nespravodlive, nemyslis? btw, to nebola hadka, ze Propiska?

Datum: 12.02.2012

Vložil: Propiska

Titulek: Re: Re: Re: gj Dallasan

Nevím já se nehádala jen se divím co si tu psal za nesmysli :)

Datum: 12.02.2012

Vložil: Propiska

Titulek: Re: Re: Re: Re: gj Dallasan

Nesmysly*

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek