Rozhovor s Mariem777- By Dallasan

14.02.2012 20:51

 

Dnes jsem pro vás připravil rozhovor s předním hrůčů světa 10 s Mariem777 který je na světě 10 v topce, a něco nám na sebe práskne! 

 

Dallasan: Na začátek se prosím představ?

 

Mario777: Je mi 38 let, občas se nudím a od mládí se věnuji počítačům. V současné době podnikám, prodávám počítače, příslušenství a mobilní telefony

 

Dallasan: Jak, jsi se dostal k této hře?

 

Mario777:Abych začal hrát mě ukecat můj 9-ti letý syn… Začal jsem trochu opatrně na s10, kde mě to začalo bavit a ted na s11 hraju na plno.

 

Dallasan: Jak vzniklo tvé jméno?

 

Mario777:Mario je moje dlouholetá přezdívka, ještě z dob základní školy. Když jsem si zakládal různé maily a nicky, samotný Mario bylo již obsazené, proto jsem k tumo přidal 777 a toto používám úplně všude

 

Dallasan: Jak si myslíš, že tě bere tvé okolí?

 

Mario777:No to se musíš zeptat toho okolí.

 

 

Dallasan: Kolik peněz vrážíš do SFgame?

 

Mario777:Dost J, chci být nejlepší!

 

Dallasan: Kolik času jsi zaneprázdněn touto hrou?

 

Mario777:Taky dost, tolik že už to manželku s….

 

Dallasan: Máš nějakou dobrou příhodu ze světa SFgame?

 

Mario777:No to nemám

 

Dallasan: Jaký byl tvůj největší úspěch?

 

Mario777:Vážně hraju od 23.12.2011 od 16:00, za velký úspěch považuji že jsem dal dohromady cech slušných a věrných hráčů.

 

Dallasan: Za jaké postavy hraješ a proč, jsi si je zvolil?

 

Mario777:Hraju za mága. Mága, jsem si oblíbil už ve hře DIABLO, líbí se mi pro svůj boj, používá inteligenci a ne jen hrubou sílu, vždy se mi s mágem dařilo víc než s bojovníky.

 

Dallasan: Představ nám cechy, v kterých hraješ na S10 a S11?

 

Mario777:Jak jsem již říkal, na s10 jsem začal, tam teď již hraju pouze pasivně. Na s11 mám cech MARIO VIP CLUB, je to první opravdu demokratický cech na S11, o všem se u nás hlasuje, každé (skoro) mé rozhodnutí se opírá o názor většiny v cechu. Snažím se vymýšlet soutěže, které i dost často sponzoruji houbičkami.

 

Dallasan: Jaké plány do budoucna máš?

 

Mario777:Chci mít cech na pozici no.1 !!!!  A on tam taky jednou bude.

 

Dallasan: Jak, by jsi se vyjádřil k mému webu?

 

Mario777: Fandím takovým projektům….  I když bohužel většinou je to jen počáteční nadšení a pak to začne upadat, každopádně držím palce, ať ti to vydrží co nejdéle. Když snaha a tvé úsilí nepoleví mohlo by se to povést! :)

 

Díky za pozornost, Dallasan

Anketa

Líbil se vám rozhovor?

Ano (53)
90%

Ne (6)
10%

Celkový počet hlasů: 59

Diskusní téma: Rozhovor s Mariem777- By Dallasan

Datum: 18.09.2013

Vložil: panyla

Titulek: ree.......

kdo chce100000000 zlata a 9999 hub kdiš to budete chtit tak at piše na email honza.panyla@seznam.cz tak kdiš to budete chtit pište heslo a jmeno a svět a lvl

Datum: 24.02.2012

Vložil: adilos

Titulek: Re

mario ty budeš nejlepší !! neboj

Datum: 19.02.2012

Vložil: ....

Titulek: .....

Tvl má děcka hraje tuto hru,trapás....
A mario lezeš do prdele každýmu většímu lvl...
Prej kdo dá gold letá ven dá prototyp a nic...
Kdyby to dal 80 lvl letí ven...
Nebo jak si prosil pawoukha a

Datum: 19.02.2012

Vložil: ...

Titulek: Re: .....

ť se vrátí !

Datum: 20.02.2012

Vložil: MystiQ

Titulek: Re: .....

Ehm tady někdo neví co to je slovo "sranda" :)
A nikdo pawoukha nechtěl z5 protože nadával nám do děcek
a nedával příspěvky a hlavně útočil na členy cechu.
Tak má děti noa ? :-)
O mariovi víš kuloví tak brzdi !

Datum: 18.02.2012

Vložil: Adilos

Titulek: Super

Mario je nej vůdce , lepší než Propiska!!! Vždycky než se rozhodne zeptá se hráčů. Škoda jen jak jsem byl na výpomoci a potom jsem chtěl z5 nebylo místo :-( Jinak držím palce

Datum: 17.02.2012

Vložil: .....

Titulek: .....

Mario777 nato koliik do toho dávaš peněz jsi lama....Top cech mít nikdy nebudeš,protože jsi neschopný vůdce..

Datum: 18.02.2012

Vložil: MystiQ

Titulek: Re: .....

Byl jsi u nás ??

Datum: 18.02.2012

Vložil: raptor

Titulek: Re: .....

gj idiot :D premúdrelý jak newem čo a sám určite vodcom nikdy nebol :D

Datum: 20.02.2012

Vložil: veee

Titulek: Re: .....

lamko a proč se nepodepíšeš, když už o někom tvrdíš,že je neschopný? Stydíš se za svůj názor, siláku? :))))

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek