Rozhovor s Pepinhem 999- By Dallasan

17.02.2012 20:28

 

Dobrý den, dneska jsem pro vás připravil rozhovor s hráčem, který je na světě 11 na třetím místě světě 9 má jeden z nejvyšších levlů a také je v tom 50tce. Jeho jméno zní Pepinho 999.

Chci jen připomenout, že zítra startuje Komixománie :)

 

Dallasan: Představil by, jsi se nám prosím?

Pepinho 999: Je mi 16 let , hraju aktivně fotbal a SFG

 

Dallasan: Jak, jsi se dostal ke hře Shakes and Fidget?

Pepinho 999: Tak kamarád mě přesvědčil ,ať  hru Shakes and Fidget ,aspoň zkusím,tak jsem to zkusil na s7 začalo mě to dost bavit,ale s houbami jsem hrát začal déle , jako vůdce Likani jsem převzal po kamarádovi,který to hrát přestal,pak jsem si vyhlídl s9 bohužel jsem ztratil 2dny ,ale nakonec jsem vystihl s11 kde jsem  začal na plno houbařit. :-)

 

Dallasan: Co tě na této hře baví?

Pepinho 999: Na hře mě nejvíce baví , pokecat si s lidmi v cechu,zdolávat podzemí :-)

 

Dallasan: Jaké jsou tvé cíle ve hře?

Pepinho 999: Tak určitě se udržet v top 5 na s11 :-)

 

Dallasan: Proč se jmenuješ, tak jak se jmenuješ?

Pepinho 999: Tak ,když jsme si s kamarády zakládali ICQ ,tak jsem se tam pojmenoval tak no ,ani nevím proč ,ale zůstalo mi to do teď :-)

 

Dallasan: Kdo a co tě na ve hře dokáže naštvat?

Pepinho 999: Podzemí , když ho nedám o pár HP nebo když z bosse padne epik na štěstí ,což se mě stává pořád na s11

 

Dallasan: Prozradil by jsi nám kolik si kupuješ přibližně hub?

Pepinho 999: No hub kupuju dost ,přesný počet neřeknu. :-P

 

Dallasan: Na serveru 11 jsi na třetím místě, co pro to děláš?

Pepinho 999: Tak snažím se proto dělat co nejvíce a budu se snažit,abych se tam udržel :-). Hlavně útočím na hráči,kteří jsou podemnou. Nademnou jsou většinou z cechu Edo Tensei , tak na spoluhráči v cechu útočit nebudu :-) většinou je to útok na Sarutobiho, Smysla nebo Ezechiela za to se jim omlouvám :-)

 

Dallasan: Na S11 jsi v cechu Edo Tensei, jak se ti tam líbí?

Pepinho 999: Tak libí se mi tam dost,už tam hádky nejsou ,ale prošel jsem 3 top cechy na serveru 11 a mohu říci,že Edo Tensei je nejlepší :-)

 

Dallasan: Také jsi zaregistrovaný na S9 a máš tam jeden z největších levlů, něco nám o ni prozraď?

Pepinho 999: Jak jsem řekl,bohužel jsem měl 2dny ztrátu ,ale i to se dalo přežít,ale pak Octoberfest a ten jsem neobstál a naštvalo mě to na tolik,že jsem tam přestal houbařit :-)

 

Dallasan: Řekni nám také něco o cechu na S9, ve kterém jsi?

Pepinho 999: Tak je tam pohoda bez hádek musím uznat, že hokupe je skvělý vůdce,tak jako smajdalf umí si udělat pořádek za každých situací :-)

 

Dallasan: Jak tě vnímá okolí?

Pepinho 999: No to se zeptej okolí, za ostatní nemluvím :-)

 

Dallasan: Co by jsi vzkázal čtenářům tohoto webu a poprosil bych tě o jeho zhodnocení?

Pepinho 999: Čtenářům bych vzkázal , ať tento web nepřestávají číst,je to skvělý web mohou se tu dozvědět plno novinek,tak jako já :-) Web je plný informací , jedním slovem parádní :-)

 

Anketa

Líbil se vám článek? :)

Ano (32)
89%

Ne (4)
11%

Celkový počet hlasů: 36