Rozhovor s prvním hráčem S5 a rozbor S5- By Dallasan

13.02.2012 15:06

 

Svět 5 je znám tím, že se na něm vystřídalo hodně cechů a hráčů, především na vrchních pozicích. Svět pět byl spuštěn 8.12.2010. Nejlepším hráčem na S5 je hráč mario ppp z cechu Dreamers 4 FUN (dále jako D4F) s věhlasem 160986 a levlem 294. Druhý se umístil hráč Crazy George, také z cechu D4F s věhlasem 160924 a levlem 283. Třetí místo by obsadil hráč se jménem Ivanhoe72 z cechu D4F s levlem 287 a věhlasem 160853. Další hráči jsou itsme, Patricson, Taranis, bananyl290, Pedzi, zlobr, pupajdi. Vládnoucí cech je již zmiňovaný D4F se zdolanými 34 podzemími a s věhlasem  10315, tento cech vede mario ppp. Druhý cech se jmenuje Czech Lords a vedeho hráč gambler, tento cech má věhlas 9428. Stupně vítězů uzavírá cech Latenští Gladiátoři s věhlasem 9129 a jejich vůdce je hráč pupami, tento cech má zdoláno 28 podzemí. Další cechy jsou NO FEAR, eminem, Bohové smrti, Tlupa povalečů a Perníkáři.

Připravil jsem pro vás také rozhovor s nejlepším hráčem a zárověň vůdcem nejlepšího cechu na světě 5 s mariem ppp

 

Na začátek se nám prosím představ?

Ahoj, zdravím všechny ty, co propadli hře S&F. Jmenuji se Roman a jsem důkazem, že tuhle hru hrají dospělí i děti, je mi totiž 42 let. Pocházím z malé vísky z Pardubického kraje. Jsem živnostník a mám dva syny.

 

Jak jsi se dostal ke hře, kterou hraje 15 milionů hráčů?

Synové tuhle hru objevili, já jsem se nechal zlákat a pak jsem na rozdíl od nich u téhle hry zůstal.

 

Na jakých serverech ještě hraješ?

Hraju na s-2, 5 a 11.

 

 

Jaké jsou tvé cíle ve hře?

Moje cíle? Hraju na třech serverech, tak to je složitější. Chci si ale alespoň udržet své pozice.

 

Co tě baví na této hře?

Nejlepší jsou začátky, kdy má hra spád. Je velmi mnoho možností přestupů a bojů, doplňování alba, obměna výzbroje, atd… Hráč je v ustavičném napětí, a neví, co se může stát.

 

Co tě naopak štve?

Je to vlastně opak začátku. Hra je jen o odklikání cca 6 hod hry, album je skoro zaplněno, chybí jen věci z podzemí. Pořadí hráčů a cechů se moc nemění,je to jen o rutině. Vlastně je to o výdrži hrát, štěstí na hráče, se kterými si můžeš pokecat v cechovním chatu a spolupráce na cechovním podzemí. Uvedu příklad: Na s-5 mám 294lvl a než ho o jeden lvl  zvýším, tak musím počkat cca 7 dní. V podzemí už asi měsíc zdolávám jednoho borce, který mě holou dlaní vyfackovává a vypadá to tak ještě na 14 dní, než ho porazím. Jedná se o 13 podzemí - 5/10.

 

Proč zrovna přezdívka mario ppp2?

Tahle konkrétní, vlastně na mě trochu zbyla, protože můj nick byl obsazen. Mario ppp s mezerou i bez ní byl už obsazen. Jinak vznik nicku je jednoduchý: Mario byla moje přezdívka z fotbalu a PPP je zkratka z teenagerovských let  - „Parta , název vísky odkud pocházím(P) a Pijanů.“

 

Jak často vysedáváš u Shakes and Fidget?

Denně :D. Jinak je to individuální, minimum tak 8 hod denně, ale v případě potřeby i o mnoho víc. Někdy taky musím spát :)

 

Prozradil by jsi nám kolik si kupuješ přibližně hub?

Asi takhle, majitelé téhle hry musí mít ze mě radost. Proto pěkný pozdrav do Německa, užijte si jich ve zdraví. :D

 

Ve světě SFgame jsi známí hlavně díky serveru 5, na kterém jsi první , řekni nám něco o tvojí postavě na tomto serveru?

Na s-2 jsem začal pozdě a nemohl se už dostat do bojů o nej. příčky. Tak jsem šel do hry od začátku, co byl s-5 vyhlášen. Byl jsem spoluzakladatelem cechu Conspiracy a denně odehrával 3 touhy a tak vlastně hraju až do dneška, akorát už jsem v cechu Dreamers 4 FUN.

 

Také jsi vůdcem cechu, který také vládne na světě 5, jaké to je a případně nám něco řekni o tomto cechu?

Nejsem v Dreamers od začátku, ale založil ho asi hráč Merlin. Cech se průběžně nacházel asi na 3. místě. Po sloučení s Dominion, z kterého jsem přišel i já, se posunul výše a bojoval o nejvyšší příčku s NO FEAR. Postupem času jsme ale měli štěstí na příchozí hráče, a proto jsme se dostali na příčku nejvyšší. Vůdcovství jsem převzal po Merlinovi, který se už nemohl věnovat tolik hře a je tomu asi už ¾ roku zpětně.

Na jakých serverech ještě hraješ?

Jak jsem již napsal, hraju na s-2, 5 a 11.

 

Co by jsi vzkázal čtenářům tohoto webu a poprosil bych tě o jeho zhodnocení?

Je to dobrý web, kde na jednom místě najdeš vše o hře. Je vidět, že jsi to už někde dělal. :) Máš mé uznání.

 

Přeji všem hráčům hodně štěstí ve hře,Mario ppp

 

Díky za rozhovor, Dallasan

Anketa

Ohodnoť článek, jako ve škole

1 (45)
87%

2 (3)
6%

3 (2)
4%

4 (0)
0%

5 (2)
4%

Celkový počet hlasů: 52

Diskusní téma: Rozhovor s prvním hráčem S5 a rozbor S5- By Dallasan

Datum: 14.02.2012

Vložil: Sturd - S6

Titulek: ...

Souhlasím s Vlčicí. :) Ten začátek bych ale pozměnil nebo smazal. Myslel jsem si, že tohle napsal Mario ppp ale jak jsem potočil dolů uviděl jsem zbytek. Na úvod bych napsal jen kde se nachází mario ppp, když je to o něm. Krásné otázky a odpovědi. Tohle mám rád. Co zkusit udělat komentář se Sl0nem? Nebo s hráčema ze S6 jak psal Alunaf. :) Jen tak dál...

Datum: 14.02.2012

Vložil: Sturd - S6

Titulek: Re: ...

P.S. - kdyby jsi náhodou vážně náhodou chtěl udělat rozhovor i se mnou, tak bych se tomu nebránil. Hraji na S6. :) (Sturd)

Datum: 14.02.2012

Vložil: Vlčice

Titulek: ...

Když jsem četla ten začátek,říkala jsem si v duchu "Bože! Jestli chce napsat pět řádků o tom,kdo je první hráč na s5,který cech je na s5 první,který druhý.... Jsem větší blbec já že to čtu nebo on že nás tu krmí fakty,která si můžeme přečíst jinde?"
Začátek by se dal sice napsat trochu líp,ale ten rozhovor je dobrej :) Jenom jsem zvědavá na další - jednu dobu jsem taky dělala rozhovory na netu a ono to není zas taková sranda,vymýšlet zajímavý dotazy,aby čtenář neměl pocit,že otázky jsou stejné,jenom hráč se mění...Takže Good Luck! :)

Datum: 14.02.2012

Vložil: Dallasan

Titulek: Re: ...

Díky ;)

Datum: 13.02.2012

Vložil: wincent

Titulek: ......

Pochvala , hezky provedené články a web máš u mě palec na horu :-)

Datum: 13.02.2012

Vložil: alunaf

Titulek: ...

Super!.. Ty rozhovory miluji!
Mohl bys udělat někdy rozhovor na světě 6..
Tam totiž hraju a rád bych se dozvěděl něco víc o tých prvních.. :)

.a

Přidat nový příspěvek