S12+ Rozhovor Lian- By Dallasan

07.03.2012 20:24

 

Dobrý den,

Dne 24.2.2012 byl spuštěn nový server 12 což je přibližně tři dva po spuštění serveru 11. Na S12 se do této doby zaregistrovalo okolo 27 700 hráčů. A bylo vytvořeno přes 1400 cechů. Na začátku to vypadalo na souboj dvou cechů a to Adult a Synergy, ale potom se začal rozbíhat cech se jménem Anonymous, takže byli tři cechy, které by na začátku S12 byli vyrovnané. Jak tomu, ale bývá, tak se hráči přemisťují z jednoho cechu do druhého apod. To znamenalo odchod předních hráčů z cechu Adult, který založil Mario777. Většina hráčů přešla do úplně nového cechu, který založil bývalí člen cechu Adult Pepinho999, tento cech měl velký časový skluz, ale nakonec se ukázalo, že to pro tento cech s jménem Soushouryuu nebyl problém. Dohnali cech Synergy, ale naopak jim odskočil cech Anonymous, který má své všechny členy v top 100 v síni slávy. Tento server je zajímavě rozehraný, dnes navíc cech Anonymous zdolal, jako první cech první a druhé podzemí a navíc měli jako první bonusy 100% a 100%. Dále jsem si pro vás připravil rozhovors hráčem Lian, vůdcem Anonymous.

web anonymous: https://www.wix.com/infec4/anonymous#!

Díky, že jsi přijal moji „nabídku“ na tento rozhovor. Mohl by jsi nám pro začátek trochu představit, toho kdo „kliká“ hráče Lian?

No není důležité kdo kliká hráče Liana , ale mohu říct že jsem hejky13 z jiných serverů :)

Jméno není určitě důležité ... ;)

Jak jsi se dostal k této zajímavé hře? Přivedli tě k ní kamarádi, nebo jsi uviděl někde reklamu?

Ke hře jsem se dostal tak že mi to řekla jedna osoba , ale ta nečekala že mě ta hra veme natolik že v ní pokračuji až do ted a taky budu :) ... beru to jako takovou relaxaci :)

Hru hraješ poměrně dlouho, hrával jsi na všech světech, ale to je skoro nemožné, takže jsi potom hrál jen na světě 1, kde jsi měl úctyhodný lv. 261 a byl jsi přibližně dva roky vůdcem cechu Smrtící pohroma a vytáhl jsi ho na první místo, ale co se pak stalo?

Ale na tom serveru 1 jsem postupně začínal pořádně chápat hru :)

Víc jsem to rozjel na s6 kde to už je pro mě jen minulostí dovedl jsem cech na 1 místo ( Smrtící pohroma ) , ale jednoho dne po 2 rokách tažení s bandou jsem se nemohl přihlásit a najednou pozdějác jsem už neexistoval . A tak jsem přišel na s10 kde se mi také daří dobře s cechem :)

Ale říkal jsem si cche to změnu a proto jsem hejky13 i Smrtící pohromu zahodil a nasadil si jméno Antikrist a cech NWO ... New world order :)

Tento článek je zaměřen na svět 12, tak nám prosím prozraď proč jsi na něm začal hrát a taky nám představ cech Anonymous ve kterém jsi taky vůdce a zároveň je tento cech první v síni slávy…

No s12 ... nečekal jsem že budem až tak dobří , ale domluvil jsem se s pár lidma že to tam rozjedem :) a jsem rád za tu partu co se tam sešla a doufám že vydržíme ! :)

Jak vznikli tvé přezdívky, na světech 2,6,10,11? :D

Mé přezdívky vznikly tak jako třeba hejky13 má něco dočinění s příjmením . Antikrist to chápete :) a Lian to mě prostě tak napadlo ;) .

Kolik jsi za dobu co hraješ proklikal houbiček? Je to otázka na tělo…

Pár tisíc to už bude ... číslo si nechám pro sebe :)

Na závěr tradiční zhodnocení mého webu…Líbí se ti, nebo je to blbost?

Tvůj web se mi velice líbí :)není co dále dodat :)

Děkuji za rozhovor ...

H.A."L"

Diskusní téma: S12+ Rozhovor Lian- By Dallasan

Datum: 10.03.2012

Vložil: Vlčice

Titulek: ...

Přijde mi,že se Lian dělá zbytečně tajemným :) I kdybych řekla jak se jmenuju,tak mě asi těžko někdo jen tak vystopuje :D Z nějakýho neznámýho důvodu nemám ráda takový lidi... Ale nic proti nikomu...:)

Datum: 07.03.2012

Vložil: Svaciik

Titulek: XXXXXX

s10 antikrist: To je hráč na svém místě :)

Datum: 07.03.2012

Vložil: Dallasan

Titulek: Re: XXXXXX

Taky jsem měl možnost ho poznat, jako vůdce a byl výborný! ;)

Datum: 07.03.2012

Vložil: Sniper

Titulek: Re: Re: XXXXXX

Mužeš udělat semnou rozhovor :)))

Datum: 07.03.2012

Vložil: Dallasan

Titulek: Re: Re: Re: XXXXXX

Díky, určitě to zneužiju :)

Datum: 07.03.2012

Vložil: Sniper

Titulek: Re: Re: Re: Re: XXXXXX

Tvoje Volba :-) Dallasan vůbec kdo jsi?....:)))

Datum: 08.03.2012

Vložil: Dallasan

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: XXXXXX

Nevím co mám přesně odpovědět :D ;)

Přidat nový příspěvek